2012年5月2日 星期三

婚紗展: Hotel

婚紗展真係好多人,排隊都差唔多用左半個鐘。Sunny陪我傾計傾足半個鐘~

有家姐教路,所以我地都好有策略行婚紗展嫁!!

今日有3個目的,做完就走

1. Hotel
2. 証婚
3. Wedding photographer

其實Hotel 選擇唔係好多,因為我同Sunny都係住係港島區,所以都想間Hotel 喺係港島。有3間我都鐘意

1. 北角 Harbour Grand Hotel ( 中文太長,唔寫喇 )
2. 太古 EAST HOTEL
3. Conrad Hotel 港麗酒店

3間都問左有期,價錢都可以,因為我地都預左一定budget比酒席同婚紗攝影。我諗我會同家姐傾下,聽完佢意見再問多資sunny就會決定。

覺得好滿足添!

沒有留言:

張貼留言