2012年5月28日 星期一

北角 Harbour Grand Hotel

決定左酒席啦!最後選擇左BOOK 北角 Harbour Grand Hotel 。因為我最鐘意都係佢地個場,我鐘意佢地d LED 燈,可以選自己鐘意既顏。

好開心呀!鐘意都決定好一個大項,下星期就過數比佢地。之後就係場地佈置同Pre-wedding.

其實個場都夠靚,都唔係好駛點佈置啦!我自己覺得最重要係個Stage,因為個個都會係到同新人影張相。我諗我餘下Budget會放多d係Pre-wedding同個Stage既佈置到。


有靚既酒店,當然要有靚既相配襯。我到依家仲係掛住上次係婚紗展因為人多睇唔到既Alexander Hera。下一次婚妙展係6月,到時一定要去睇。好以暫時都搵唔到有其他婚紗攝影公司係一見到就比到我好鐘意既感覺。

唔知有冇SIS可以比多d意見我呢?

沒有留言:

張貼留言